Regulamin świadczenia usług serwisowych
Spis treści
- Wstęp
- Przyjęcie zlecenia
- Diagnozowanie i naprawa
- Odbiór sprzętu
- Usługa wyjazdowa
- Gwarancja
- Ochrona Danych Osobowych
- Wstęp
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług serwisowych w zakresie napraw urządzeń, maszyn, rzeczy sprzedawanych bezpośrednio przez DoradzamwTekturze z siedzibą w Skawinie, ul. Sadowa 11H, zwaną dalej Serwisem.
- Zleceniodawcą zwanym dalej Klientem, może być osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca urządzenie do wykonania usługi naprawy serwisowej.
- Przekazanie urządzenia do Serwisu oznacza również akceptację niniejszego Regulaminu, stanowiącego zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy.
- Wszelkie inne postanowienia dotyczące działań Serwisu muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
- Przyjęcie zlecenia
- Warunkiem przyjęcia zlecenia naprawy jest dostarczenie przez klienta osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej kompletnego urządzenia do firmy DoradzamwTetkurze z siedzibą w Skawinie, ul. Sadowa 11H oraz wypełnionego Arkusza Zgłoszenia Serwisowego stanowiącego integralną część zgłoszenia serwisowego.
- Klient dostarczając sprzęt do Serwisu za pomocą firm kurierskich jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie transportowe. Za uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego zabezpieczenia urządzeń, Serwis nie odpowiada.
- Serwis odpowiada za sprzęt tylko podczas jego naprawy.
- W przypadku naprawy urządzeń przysłanych do naprawy po okresie gwarancji, Klient zobowiązuje się pokryć wszystkie koszty związane z naprawą urządzenia. W przypadku napraw wyjazdowych koszty te określone są w punkcie 5 niniejszego regulaminu.
- Serwis definiuje charakter usługi serwisowej: gwarancyjna/pogwarancyjna. 6. W przypadku stwierdzenia przez Serwis naprawy gwarancyjnej, urządzenie zostaje odesłane do producenta. Czas weryfikacji urządzenia przez producenta wynosi do 30 dni.
- Serwis nie ponosi kosztów związanych z dostarczeniem urządzenia od Klienta do Serwisu i z Serwisu do Klienta, strat materialnych i niematerialnych wynikających z przestoju pracy maszyny Klienta, w której urządzenie oddane do naprawy było zainstalowane.
- Klient otrzymuje Potwierdzenie Przyjęcia Do Serwisu drogą elektroniczną wraz z Regulaminem Przyjęcia Urządzenia Do Serwisu. W przypadku braku Arkusza Zgłoszenia Serwisowego w przesyłce towaru, jeszcze raz w Potwierdzeniu Przyjęcia Do Serwisu poprosimy o jego niezwłoczne wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną na adres biuro@boxprou.pl.
- Arkusz Zgłoszenia Serwisowego znajduje się pod adresem: https://bit.ly/3KRcG7U
- Opóźnienie jego dostarczenia może spowodować wydłużenie terminu przyjęcia do serwisu uszkodzonego urządzenia.
- Ogólne Warunki Sprzedaży obowiązujące w firmie DoradzamwTekturze znajdują się pod adresem: https://bit.ly/3Hd0Pif
- Złożenie zlecenia usługi serwisowej wymaga udostępnienia Serwisowi danych osobowych Klienta zawartych w Arkuszu Zgłoszenia Serwisowego. Złożenie zlecenia serwisowego oznacza, że Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Serwis podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie i zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
- Diagnozowanie i naprawa
- Klient powinien jak najdokładniej określić rodzaj usterki oraz okoliczności jej powstania w Arkuszu Zgłoszenia Serwisowego zgodnie z wyszczególnionymi w nim punktami oraz indywidualnymi sugestiami opisanymi w uwagach. Na życzenie Klienta, Serwis dokona wstępnej wyceny i poda przybliżone koszty naprawy urządzenia. O tym fakcie należy uprzedzić Serwis przy składaniu Arkusza Zgłoszenia Serwisowego i zaznaczyć odpowiednią opcję na formularzu arkusza.
- Koszt wyceny wykonywany jest w ramach naprawy urządzenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy klient rezygnuje z wykonania usługi po wycenie. W tym przypadku koszt wyceny wynosi 70 PLN netto.
- Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy urządzenia w przypadku braku części zamiennych u producenta z powodu wycofania z produkcji lub braku ich dostępności.
- Maksymalny czas naprawy wynosi 30 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do siedziby firmy, złożenia Arkusza Zgłoszenia Serwisowego oraz akceptacji warunków naprawy.
- W indywidualnych przypadkach Serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu naprawy, w szczególności w przypadku konieczności zamówienia dodatkowych części serwisowych.
- W przypadku, gdy po zaakceptowaniu kosztów naprawy Klient odwoła zlecenie naprawy, firma DoradzamwTekturze obciąży Klienta kosztami związanymi z dokonanymi do tego czasu czynnościami.
- Po zakończeniu działań serwisowych, osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem przedstawia mu Raport Diagnozy Serwisowej wraz z Ofertą naprawy urządzenia.
- W przypadku wyjazdowej usługi serwisowej, Klient zobowiązany jest do podpisania protokołu odbioru poprawności wykonania prac Serwisu lub stwierdzić nieprawidłowości wykonania tych prac.
- Dopuszcza się uzasadnione odstępstwa dotyczące dostarczenia nowych towarów od DoradzamwTekturze do klienta. Sprawy takie będą rozpatrywane indywidualnie.
- Odbiór sprzętu
- Na wykonaną usługę pogwarancyjną zostanie wystawiona faktura VAT.
- O dacie odbioru/wysyłki urządzenia Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailowo.
- Usługa wyjazdowa
- Przez Usługę serwisową wyjazdową rozumie się naprawę sprzętu u Klienta. 2. Usługa serwisowa wyjazdowa obejmuje wyłącznie oferowane i sprzedane przez DoradzamwTekturze ul. Sadowa 11H, 32-050 Skawina kompletne urządzenia.
- Na koszty Usługi wyjazdowej składają się: a. opłata związana z dojazdem do Klienta (1,70.-PLN/1km w obie strony), b. opłata serwisowa (200 PLN/1h netto), c. opłata za wymienione części zgodnie z ofertą.
- Gwarancja
- Urządzenia zakupione w firmie DoradzamwTekturze, ul. Sadowa 11H w Skawinie podlegają uzasadnionej przez producenta naprawie gwarancyjnej.
- Serwis udziela 3 miesięcznej gwarancji na usługę serwisową.
- Gwarancji nie podlegają urządzenia/części szybko zużywające się do których zaliczymy: uszczelnienia, dysze, grzałki, czujniki, łańcuchy, kółka, pasy itp.
- Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych, zalania, uszkodzeń wynikających z naprawy sprzętu przez osoby nieuprawnione, użytkowanie i konserwację niezgodne z instrukcją obsługi.
- Ochrona Danych Osobowych
- Informujemy, że administratorem danych osobowych znajdujących się w posiadaniu firmy DoradzamwTekturze ul. Sadowa 11H z siedzibą w Skawinie jest firma DoradzamwTekturze ul. Sadowa 11H z siedzibą w Skawinie. Od dnia 02..02.2021 r. roku będzie możliwość skontaktowania się z Administratorem ochrony danych osobowych pod adresem biuro@boxprou.pl
- Dokument dotyczący polityki Ochrony Danych Osobowych realizowanej przez firmę DoradzamwTekturze Adam Rus mówiący m.in. o: a. Przetwarzaniu danych osobowych b. Celach przetwarzania danych osobowych c. Okresu przechowywania danych osobowych d. Praw osoby, której dane dotyczą znajduje się pod adresem: https://bit.ly/3o7STr3
Zatwierdził: Adam Rus
Skawina, 01.12.2021 r.