Aplikator taśm dla pudeł dla
e-commerce

Aplikator taśm do e-commerce opakowania tekturowe Doradzam w tekturze

I   Parametr

Opis

Główne cechy

 

 

 Skład maszyny

1)        Podajnik

2)        Pozycjoner użytku

3)        Jednostka klejowa

4)        Odbiór użytku

1.Cała maszyna jest przeznaczona do produktu z tektury falistej, główna część napędowa kierowana poprzez pas synchroniczny, a część pozycjonująca o wysokiej precyzji przyjmuje synchroniczną przekładnię zębatą,

2. Dwustronny obcinak do taśmy samoprzylepnej typu: ząb.

3. Możliwość wyboru opcjonalnych komponentów (zbiornik, topielnik, dysze) i rozszerzyć wymaganą funkcję zgodnie z różnymi produktami.

Zastosowanie

Tektura falista A B C E \ Karton

Tolerancja

±2MM

Maksymalna prędkość podajnika

150M/MIN.

Parametry techniczne

Model:TS-1450UB2

Maszyna zawiera dwa aplikatory (możliwość rozbudowy do czterech)

Maksymalna szerokość taśmy dwustronnej:5-35/35-60/60-80mm

Maksymalny wielkość arkusza: 1450mm*1100mm

Maksymalna prędkość podajnika: 150m/min.

Zasilanie: 50/60Hz

Napięcie: 380V

Całkowita moc maszyny: 7.5KW

Zapotrzebowanie na powietrze: ≥0.6MPa

(Rzeczywista wydajność produkcji, zależy od produktów)

Niezależnie, czy produkujesz opakowania, czy już jesteś w e-commerce i wykonujesz je dla siebie, czy wchodzisz dopiero w temat, chcę przedstawić Ci bardzo dobry produkt.

Budując firmę w sieci, stawiając kolejne poprzeczki, w którymś momencie łapiesz się na zagadnieniu wizerunku swojej marki. Produkt jest ważny, ale Tobie też przydałby się wyróżnik.  W obecnym czasie można spotkać dziesiątki tych samych produktów na różnych aukcjach, portalach, stronach. Dlaczego miałbym kupić właśnie od Ciebie? Na to pytanie powinieneś sobie odpowiedzieć. Co właśnie Ciebie ma wyróżnić? W jaki sposób staniesz się symbolem i reprezentantem dalej marki, czy produktu? Dlaczego Klienci mają wracać właśnie do Ciebie? 

Najniższa cena? Jasne. To najłatwiejsze. Nie znasz się, uważasz, że tak pozbędziesz się konkurencji, wprost – pozamiatasz. Mam nadzieję, że po przeczytaniu do końca nie będziesz mieć już rozterek.  A czemuż to, czemuż? Walka cenowa ma krótkie nóżki. Na krótkich kończynach ciężko uciec. W tym przypadku konkurencji. Konkurencja jest, będzie. Ucinając sobie zysk, pozwalający na rozwój, krzywdzisz nie tylko konkurencję. Ten kij ma dwa końca i Tobie również dostanie się nim.

 

Jak nie walczyć ceną, to czym można się wyróżnić w e-commerce?

Pisząc to, wiele rozwiązań ciśnie się mi do głowy. Nie prowadzę w tym miejscu dysputy biznesowej, więc przeskoczę dywagacje i przejdę do rozwiązań w ważnym punkcie działalności Twojej firmy. 

Postrzeganie marki, tego co Klientów oczy widzą, a czego konkurencja pozazdrości. 

Podejście proklienckie jest ogólnie znane. Mało kto stwierdzi, że tego nie wie. Duża, aczkolwiek trochę mniejsza grupa przedsiębiorców stwierdzi, że jest to ich główny wyznacznik działania. W teorii wygląda to znakomicie. Dbanie o Klienta, Klient to głos, którego słuchamy. Jasne, natomiast praktyka pokazuje zupełnie inne oblicze. Trzeba sprzedawać, dociskać, dzwonić, pisać, reklamować, dzwonić, pisać, dzwonić, pisać. Tylko kto to wytrzyma? Biedni Handlowcy, a za nimi Klienci. Stare podejście  „za wszelką cenę” ciągle się wyraźnie słyszalne. 

Firmy posiadają maszyny do długich marszrut produkcyjnych, a rynek chcę małych partii.

Jak radzić sobie z takim tempem zmian na rynku? Obserwować go i działać. Znam firmy ze świetnymi pomysłami, genialnie i w punkt. Wiecie, czemu rzadko o nich słychać? Czas podjęcia decyzji o działaniu jest długi. Bardzo długi. Gdy już machina jest na ostatnim podpisie, konkurencja już to ma. Ponoć nie ma pomysłów, które nie zostały wymyślone. Natomiast jest mnóstwo, które nie zostały zrealizowane. 

Do której grupy Ty należysz? 

Co zostanie po pomyśle? Ano słyszałem mnóstwo opowieści z cyklu „słyszałem o xxx, on produkuje z tektury falistej xxx, też o tym myślałem 5 lat temu…” :). Nie wiem jak Ty, ale mnie motywują takie rozmowy. Pobudzają mnie do szybszej realizacji moich planów. Znajdą się też takie osoby, które chcą dopracowywać swoją koncepcję, piszczą ją, aż lśni i wiecie co? Przychodzi co jakiś czas, jakiś perfidny człowiek i bez wazeliny realizuje to co już mieliście rozpoczynać. 

Doskonałość jest piękna, ale nie jest dobra.

Czas, czas, czas. Teraz to jest turbo ważne. Co z tego, że Twoje maszyny robią piękną bigę, wykrojniki na maszynie tną, jak brzytwa Dziadka. Z tym że trzeba ją nasmarować, dbać o nią, chować po każdym użyciu i nie dawać byle komu.

W obecnym okresie naszego bytowania, nie ma na to czasu.  Maszyny mają być szybkie, skuteczne, łatwe w obsłudze. Twój park maszynowy musi być dostosowany do potrzeb indywidualnego Klienta. Extra, że Twoja maszyna robi 10 000 szt. na godzinę, ale już do Ciebie idą korporacje. 

Nawet wielkie firmy widzą potrzebę poprawy obsługi. Klient jak nigdy, jest kapryśny. Wymyśla? Nie, ma wybór. Oni mi to dają i ja mogę za to zapłacić, to chcę tak jak u nich, albo sajonara.

 

Gdzie i kiedy aplikator taśm do pudeł e-commerce?

Jak wiesz co było wyżej, to znasz odpowiedź.

Dla tych, którzy rozpoczynają od tego miejsca. W życiu każdej organizacji jest czas zmian. Okres zdania sobie sprawy, że to że umiem coś robić, nie jest już wystarczalne. Muszę dorzucić do oferty coś, co mnie wyróżni. Postrzeganie i zapamiętanie mnie przez Klienta jest wybitnie ważne. Jak odpowiesz na takie pytanie: łatwiej jest zdobyć nowego Klienta, czy jednak rozwijać współpracę z obecnym? Nie chcę generalizować, ale Ci którzy liczą na jednorazowy deal i na takie relację, widzę, że często zmieniają branże. 

Budowa swojej marki i jej postrzegania związana jest również z obsługą. Jakie opakowania dostarczasz do swoich odbiorców.

Czy otwarcie nie jest problematyczne? Mam tak, że czasem z nożykiem przez 2-3 minuty dobieram się do zawartości otrzymanej od sprzedawcy. Zastanawiam się, czy już nóż dotarł do produktu w środku? To może jest moje zboczenie zawodowe, ale nazwy takiej firmy nie utrzymam w pamięci. Natomiast takich marek jak zalando, a i owsze. To nie tylko przez reklamy i sprawnie działający marketing. Ma to związek z tym co ja jako Klienta otrzymuję.

Mogę kupić o 20-30% droższy produkt, gdyż jest on fajnie opakowany i mogę go z łatwością zwrócić.

Już słyszę głosy – to nie zadziałoby u mnie :). Tak, to u Ciebie nie zadziała, ponieważ nie sprawdzisz. A gdy już przemyślisz to, przejdziesz przez długi proces decyzyjny, dopieścisz pomysł, aż stanie się niemalże doskonały… Konkurencja już zajmie Twoje miejsce. Wówczas powiesz komuś „miałem taki pomysł 5 lat temu, szkoda, mogłem działać od razu”.

Nie marnuj tego pomysłu, tylko do dzieła.

Chcesz kupić aplikator do pudeł e-commerce?

Aplikator taśm do e-commerce opakowania tekturowe Doradzam w tekturze
Scroll to Top