Niezależnie, czy produkujesz opakowania, czy już jesteś w e-commerce i wykonujesz je dla siebie, czy wchodzisz dopiero w temat, chcę przedstawić Ci bardzo dobry produkt.
Budując firmę w sieci, stawiając kolejne poprzeczki, w którymś momencie łapiesz się na zagadnieniu wizerunku swojej marki. Produkt jest ważny, ale Tobie też przydałby się wyróżnik. W obecnym czasie można spotkać dziesiątki tych samych produktów na różnych aukcjach, portalach, stronach. Dlaczego miałbym kupić właśnie od Ciebie? Na to pytanie powinieneś sobie odpowiedzieć. Co właśnie Ciebie ma wyróżnić? W jaki sposób staniesz się symbolem i reprezentantem dalej marki, czy produktu? Dlaczego Klienci mają wracać właśnie do Ciebie?
Najniższa cena? Jasne. To najłatwiejsze. Nie znasz się, uważasz, że tak pozbędziesz się konkurencji, wprost – pozamiatasz. Mam nadzieję, że po przeczytaniu do końca nie będziesz mieć już rozterek. A czemuż to, czemuż? Walka cenowa ma krótkie nóżki. Na krótkich kończynach ciężko uciec. W tym przypadku konkurencji. Konkurencja jest, będzie. Ucinając sobie zysk, pozwalający na rozwój, krzywdzisz nie tylko konkurencję. Ten kij ma dwa końca i Tobie również dostanie się nim.