Obsługa zapytania ofertowego o pudełka z tektury falistej
Obsługa zapytania ofertowego o pudełka z tektury falistej? Obsługa zapytania ofertowego o pudełka z tektury falistej może wydawać się prostym pytaniem dla większości osób. Więc
Dostarczamy rozwiązania, maszyny i opakowania z wielką Przyjemnością.
Temat wybór maszyny do produkcji pudeł e-commerce nabiera na sile. Będąc wewnątrz rynku, można było przez ostatnie lata zauważyć zwiększenie udziału e-commerce w sprzedaży. Obecnie ciężko nie być świadomym ogromnego udziału pudełek tekturowych w e-commerce. Wzrosty B2C w Polsce wyróżnia się wśród krajów europejskich. Wartość rynku handlu internetowego w Polsce szacowana jest na 630 mld zł w 2022 r. Na świecie ocenia się jego wartość na ponad 26 bln USD. To oznacza, że jest co pakować.
Jak wynika z opinii konsumentów, chcemy więcej ekologii wokół siebie. Dotyczy to również zakupywanych produktów. Mając wybór sięgamy po ekologiczne opakowanie. W rynku są już Millenialsi, którzy cenią sobie nowoczesność, personalizację, łatwość zakupów, automatyzację procesów, mobilność, ekologię. Dodatkowo przepisy prawa nie ułatwiają życia producentom folii stretch, plastików.
Postrzeganie opakowań tekturowych jako ekologicznego sposób pakowania jest odbierany pozytywnie przez konsumentów. Funkcja opakowania zwrotnego, personalizowanego, bezpiecznego, dostępnego na żądanie w różnym kształcie i wymiarze w e-commerce jest szczególnie ceniona. Rynek producentów opakowań tekturowych się rozwija. Producentów surowca, czyli tektury przybywa w każdym roku. Inwestycje liczone są w dziesiątkach milionów euro. To nie jest zabawa. Mając na uwadze taki koszt, trzeba posiadać wiedzę na temat trendów i koniunktury na świecie.
Rynek opakowań tekturowych zmienia się nieustannie. Stawiane wymagania Klientów, którymi oni są również poddawani. Szybkość działania, elastyczność, mobilność, personalizacja, ekologia zawiera się w określeniu eco-pakowania. Ocena produktu, jako składowa wielu procesów.
Pragniemy czegoś więcej niż rzeczy. Kupujemy wyobrażenie, status, uczucie, przynależność.
Co będzie potrzeba, aby sprostać wymaganiom eco-commerce w produkcji?
Zacznijmy od cech opakowania eco-commerce. Czyli ekologiczne opakowania, które są produkowane w małych ilościach jednorazowo. Opakowania muszą być dostępne w szybkim czasie. Bezpieczeństwo takiego opakowania jest niezmiernie istotne z wielu względów. To co wyraźnie jest przebija to opinia w sieci. Dostanę spieprzoną przesyłkę to nie będę pisał o biednym Kurierze, tylko prosto będę atakował sprzedawcę internetowego. Bum. Opinia leci w dół, gdyż nie ma czasu na analizę tego, dlaczego sprzedawca dał dupy. Dał i koniec tematu. Idziemy do innego sklepu online. Trzeba zatroszczyć się o zwrotność takiego opakowania. Przydatne, często wymagane, postrzegane jako ekoplus. Tasiemka nie jest ekologiczna, ale samo wykorzystanie tego samego opakowania już jest postrzegane proeko. Jesteśmy na początku drogi z kolejnym elementem funkcjonalności opakowania eco-commerce. Tym elementem jest personalizacja opakowania dla Ciebie. Nadrukowanie logo Sprzedawcy, wyróżnionych elementów. Jeżeli teraz spotykasz nadruk, to najczęściej będzie to znak ostrzegawczy i ewentualnie logo. Daleka droga do indywidualizacji produktów pod względem marketingowym. Dodanie wartości w opakowaniu jest coraz częściej zauważalne, natomiast stereotypy póki co jeszcze rządzą na rynku. Wnikliwe oko jednak widzi zmiany w firmach Millenialsów wchodzących na rynek. Dodatkowym efektem wow są wymyślne wnętrze eco-pakowania tworzone przez kreatywnych konstruktorów.
Rozwój jest widoczny. Potencjał jest spory. Patrząc tylko od ilości obecnie korzystających z usług e-commerce mamy 40% wolumen do pozyskania.
Negatywnym skutkiem zmiany będzie eliminowanie z rynku producentów innego rodzaju opakowań. Jest natomiast czas na zmianę i przejście w produkcję mieszaną, aby w końcu odejść od nieekologicznych opakowań. Będzie korciło wejście w produkcję folii i innych produktów ze względu na niską cenę maszyn, które będą sprzedawane przez uciekające z rynku firmy. Uważam, że przejście technologiczne z jednego rodzaju na drugi jest dużo łatwiejsze. Wiedza o prowadzeniu biznesu, znajomość Klientów ułatwi funkcjonowanie. Natomiast zdecydowanie kwestia jakości obsługi jest aspektem, który będzie weryfikował możliwość pozostania na rynku. Automatyzacja procesów w każdym możliwym aspekcie pozwoli na radzenie sobie z wysokimi kosztami pracowników, no i z ich brakiem. Tworzenie smart factory w produkcji eko-pakowań będzie pozwalał na budowanie stabilnej pozycji na rynku.
Kolejnym elementem, który nie może doczekać się wejścia na rynek będą inteligentne opakowania. To opakowanie ma opiekować się produktem i alarmować o anomaliach. Dać znać gdzie jest, co ma w środku, ostrzegać o niebezpieczeństwie, terminie dostawy, optymalizować swoją drogę. Może też nawiązać kontakt z odbiorcą takiego smartpacku.
Jeżeli chcesz mojej pomocy w doborze maszyn, uruchomieniu produkcji, rozwoju Twoich procesów, znajdź mnie.
Obsługa zapytania ofertowego o pudełka z tektury falistej? Obsługa zapytania ofertowego o pudełka z tektury falistej może wydawać się prostym pytaniem dla większości osób. Więc
Organizacja sprzedaży internetowej – e-commerce u Ciebie Sklep internetowy wymaga od nas znajomości wielu kompetencji biznesowych. E-commerce nie stoi w miejscu. Świat online ewoluuje w
Producent palet drewnianych w logistyce transportu Przejdź do strony kontaktu Produkcja palet rozpoczęła się w 20 wieku. Jest wynikiem ulepszeń przez szukających oszczędności. Tak to
W jakim opakowaniu wysyłać produkty i mieć szansę na powrót Klienta do Ciebie? Przysłowie “Jak Cię widzą, tak Cię piszą” jak również wiele innych staropolskich
Prowadzenie produkcji opakowań w niepewnych czasach Prowadząc biznes napotykamy na okresy lepsze, ciekawe, wzrostowe i gorsze, nudne, spadkowe. Spotykam się ze skrajnymi opiniami i doświadczeniami.
Tekturowy cień na plastikowym Świecie Zapewne ktoś z naszego towarzystwa “DoradzamwTekturze” pamięta czasy, gdy mówiło się “my plastic is fantastic”. Dla niewtajemniczonych – mówiło się